woensdag 5 september 2012

22 september - D-day!

Na lang twijfelen is het dan eindelijk zover. Op 22 september vertrek ik voor een jaar naar Noisy-le-Roi (Frankrijk)!
Tot juli 2013 ga ik daar als au-pair aan de slag in een superfijn gezinnetje.

Ik wist eigenlijk al een tijdje dat ik graag au-pair zou worden maar ik had mij te laat ingeschreven om nog in september te kunnen vertrekken. Via een vriend (bedankt Robby!) ben ik dan op een site beland waarop ik mij heb ingeschreven. Kort daarna heb ik al reactie gekregen van John&Véronique.
Na een tijdje heen-en-weer gemail is het vorig weekend tot een skype-gesprek gekomen. Dat is allemaal supergoed meegevallen en de beslissing was dan ook snel genomen!:)

John & Véronique wonen in een gezellig huis in Noisy-le-Roi, een heel rustig dorpje op 15km van Parijs.
Ze hebben 3 kindjes; Magali (11jaar), Rebecca (9jaar) en Sebastien (5jaar). Ik heb de kindjes al eens snel ontmoet via skype en 't zagen er echt leuke kindjes uit. Vooral de kleinste heeft mijn hart gestolen:)
Het gezin heeft net 8 jaar in Amerika gewoond en zijn nog maar net terug verhuisd naar Frankrijk. De kindjes kunnen dus perfect Engels en Frans (dat is hen ook altijd aangeleerd).

Nu heb ik nog eventjes de tijd om alles in orde te krijgen voor mijn vertrek. Maar 't wordt sowieso spannend!
Ik kijk er al  naar uit! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten